Tjenare <3

Hej på er jag har haft det fullt upp nu så det är därför att jag inte har skrivit så mycket och så hehehe!!!!!!
Jaaa men i går hade jag uppspel på min teater (det var fett kul<3 :))
och så var jag med min kompis Denise vi gjorde mest saker på datorn som tex you came typ......................
Och vi har en konstig So läxa blev klar förra veckan men eller det är ett hemma
prov då...... jaja men i alla fall så är jag klar och måste mejla den till min lärare.............
Och jag ska typ gå på grönan med Tekis (jippi :))
Det ska bli fett kul och sedan någon gång ska jag gå igen typ med bara jag och en kompis <3 <3 <3
Men jag hoppas att ni får en forsatt trevlig vecka...
KRAM AMMI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0