Tjaaaaaa <3

Tjenare nu sitter jag och slöar och har inget annat för mig.
Det finns inte så mycket intressant i mitt liv har jag märkt............... och knappt ingen läsremin blogg.
Men jag är i alla fall piss förbannad för jag är inte uttagen till matchen denna lördag, och vi som avbokade landet ( eller att vi skulle åka i dag) men jaja så jag är förbannad jag vill bara skrika om ida kollar på detta....
så säg till din pappa att han ska boka upp mig på det!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 Jag har väl inget mer att säga men min blogg är så tråkig så jag tänker lägga upp lite bilder!!!
elr.. inte sorry men jag hittar inga bra utom vissa!!

Cat Power






Jaaa nu kommer bara lite djur och annat
smått och gott!!!


mums haha <3 <3



Det var den sissta lol :D <3
Kram ammi!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Coola var har du hittat dem???

2011-06-23 @ 12:44:06
URL: http://ellemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0