TJOOOOO

Vi hade avslutnig denna vecka på onsdagen det va fett kul!!!!!! och efter gick jag till mc med ellen,ammi,sammi,lolo,lala,wilma och emmy........... och lite senare kom emil!!!!!! vi hade super kul!!!!!! ;)
Och i förigår  fyllde vårat lag 90 år så då firade vi!!!! :D
alla i IKT spelade matcher och den matchen vi körde blev det 3-3 och jag gjore ett mål!!!!!!
och dagen före matchen så sov jag ellen och över hos ammi, och i går sov jag hos ellen!!! :)
Och just nu så sitter ja vid datorn och är inne på facebook, läser lite bloggar mm.....................
HA DET SÅ BRA
LOVE U!!!!!!
den som inte gillar justin måste vara trög!!! <3
I LOVE JB!!!! <3 <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0