hehehehej!!!

Tja ja sitter jag gör inget (förutom att messa då men skit i det!!! ;) ) och har allmänt tråkigt!!! :)
men det är ju för att ja har ont och orkar inte göra något!!!!!! heheh <3
OCH ATT JAG HAR SOMMARLOV :D OCH ÄR SJÄLV HEMMA FÖR MINA FÖRÄLDRAR JOBBAR!!!!!!!!
men det är kul att vara själv också för att man kan göra vad man vill typ!! XD

OCH HÄR KOMMER MITT SCHEMA FÖR DENNA VECKA!!!!!!

Mån: göra ingeting (klart) <3 !!

Tis: inge ting!!!

Ons: inge ting!!! <3 <3

Tors: kanske vara med en kompis och åka till landet sen <3 XD

Fre: fira midsommar på landet <3 :P

Lör: är på landet!! :D

Sön: åka hem från landet <33





vad fin blomma tycker ja!!!!! <3<3

PUSS PUSS
AMMI!!!!!
XD

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ooooopss.... Fel i schemat



Måndag: Vara med Ellen

Tisdag: Vara med Ellen

Onsdag: Vara med Ellen

Torsdag: Vara med Ellen

Fredag: Vara med Ellen

Lördag:..........

Söndag:.........



<3

2011-06-20 @ 19:58:16
URL: http://ellemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0