Saknar er!!!!!

Tja ja nu börjar mitt sommarlov på riktigt!!!!!! På torsdag ska ja, mamma och pappa åka till landet!!!! där vi ska vara i några veckor :D
sen vecka 31 ska ja och denise åka till gottland och göra massa roliga saker.......
men en dag innan dom ska åka hem ska ja åka hem för dagen efter så ska ja, mamma och pappa åka tillbaka till Turkiet samma ställe men inte samma hotell!! <3
Och som min rubrik lyder så står det: saknar er!!! och det menas med att jag länktar tillbaka till mina kompisar
det va så länge sen man träffade dom! <3 <3
Ja hoppas att allt är bra mee dom :D Och min lärare :'( vi ska inte ha henne mer vi ska ha en fröken som heter pia!
hon är ganska snäll men therese har haft oss enda sen 1an....
och ja vill inte ha en annan fröken!! :'(
PUSS OCH KRAM
AMMI <3 <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0